luni, 29 martie 2010

"M-AU DAT LA GAZETA!!!" SE INTOARCE - EPISODUL GLOSSY :)

In caz ca n-ati aflat deja, revista The One a publicat in numarul curent un preaminunat articol despre blogurile culinare in care mi se face onoarea de a fi pus in compania selecta a adorabilelor Cookie si Mazi. Din pacate n-am cum sa va dau link, deoarece articolul nu e inca online, dar puteti gasi revista deja pe piata, inclusiv in varianta cu caaa-do!, daca aveti musai nevoie de o geanta verde pelerina de ploaie de o culoare dubioasa :))

Later edit: daca sunteti prin alte tari sau daca pur si simplu nu gasiti la chiosc ultimul numar din The One, drop me a mail si va trimit eu articolul in format pdf :)
 
Enjoy!

7 comentarii:

  1. Felicitari Florin! De-acum stam cu ochii-n 4 pt episodul 3! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. pai asta a cam fost episodul 3, dupa Zile si Nopti si Adevarul :))

    RăspundețiȘtergere
  3. congrats, man. eu nu prea cumpar reviste glossy ca nu poti aprinde gratarul cu ele, insa astept cu interes varianta online.

    RăspundețiȘtergere
  4. thanx! da-mi un mail si ti-l dau in pdf, dupa care il poti printa tu, ca hartia de imprimanta sigur merge la gratar :)))

    RăspundețiȘtergere
  5. vreau si eu sa citesc. Mailul meu e gabrielamariavlad@gmail.com. Thaank you!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...