miercuri, 26 noiembrie 2014

FOOD BLOGGERS CONFERENCE 2014

Dragilor, astazi incepand cu ora 12:00 are loc Food Bloggers Conference, prima conferinta nationala dedicata exclusiv comunitatii bloggerilor culinari.


Daca va numarati printre cei peste 200 de participanti care au confirmat, va astept cu drag atat la conferita cat si la party-ul de dupa, sa discutam lucruri interesante si sa socializam la greu. :)

La invitatia organizatorilor, incepand cu ora 12:30 voi avea onoarea de a modera primul panel al conferintei, un panel denumit Blog Talk in care vom incerca (impreuna cu Madalin, Monica, Andreea si Ana) sa abordam o serie de teme credem noi interesante pentru toti cei care au legatura cu zona de food blogging, fie ei bloggeri, fotografi, jurnalisti, advertisers, PR people sau pur si simplu cititori interesati de acest fenomen.

Conferinta va fi transmisa live atat pe site-ul oficial (unde gasisti si programul pe ore) cat si pe YouTube. De asemenea, puteti urmari transmisia live si aici, folosind corespunzator clickul pe fereastra de mai jos. :)



Enjoy!

7 comentarii:

  1. M-am bucurat sa fiu aseara acolo,alaturi de voi,am invatat si aflat lucruri noi si frumoase! Felicitari pentru tot ce ai facut si faci mai departe si...te voi urmari indeaproape de acum inainte pt ca te apropii ff mult de stilul si gustul meu la mancare :)

    RăspundețiȘtergere
  2. O mărturie uimitoare despre un jucător care mi-a adus soțul înapoi la mine. Numele meu este May Lookman, locuiesc în Marea Britanie și sunt fericit căsătorit cu un soț minunat și grijuliu, cu doi copii. O mare problemă a apărut în familia mea acum șase luni, între mine și soțul meu. Atât de îngrozitor încât a dus cazul în instanță pentru divorț. a spus că nu a mai vrut să rămână niciodată cu mine și că nu mă mai iubește. Așa că a plecat de acasă și i-a determinat pe mine și pe copiii mei să suferim dureri severe. Am încercat tot posibilul să-l recuperez după multe cerșetori, dar fără rezultat. și a confirmat că și-a luat decizia și nu a mai vrut să mă mai vadă. Așadar, într-o seară, când mă întorceam de la serviciu, am întâlnit un vechi prieten de-al meu care mi-a cerut soțul. Așa că i-am explicat totul, așa că mi-a spus că singurul mod în care aș putea să-l recuperez pe soțul meu a fost să vizitez un vrăjitor, pentru că și el a funcționat. Așa că nu am crezut niciodată în vraja, dar nu am avut de ales decât să-i urmez sfatul. Apoi mi-a dat adresa de e-mail a jucătorului de vrăji pe care l-a vizitat. {ogunomospellcaster@gmail.com}. Așadar, în dimineața următoare, am trimis un e-mail la adresa pe care mi-a dat-o, iar vrăjitorul m-a asigurat că îl voi recupera pe soțul meu a doua zi. Ce afirmație uimitoare !! Nu am crezut niciodată, așa că a vorbit cu mine și mi-a spus tot ce trebuie să fac. Apoi a doua zi dimineață, atât de surprinzător, soțul meu, care nu mă sunase în ultimele șase luni, mi-a sunat să-mi anunțe că se întoarce. Așa că s-a întors în aceeași zi, cu multă dragoste și bucurie, și și-a cerut scuze pentru greșeala și durerea pe care mi le-a provocat mie și copiilor mei. Apoi, din acea zi, relația noastră a fost acum mai puternică decât în ​​trecut, cu ajutorul unui jucător de vrăji. Prin urmare, vă voi sfătui să-l vizitați cu amabilitate pe marele Dr. Ogun Omo dacă vă aflați într-o astfel de stare sau dacă aveți vreo problemă legată de „readucerea fostului dvs. înapoi. Așadar, mulțumesc dr. Ogun Omo pentru că mi-a adus soțul înapoi și am adus din nou bucurie familiei mele. {ogunomospellcaster@gmail.com}
    De asemenea, vindecă și readuce EX înapoi,
    1 leac pe bază de plante HIV / ADIS.
    2 Tratamentul cancerului pe bază de plante.
    3 Curățarea rupturii articulației.
    4 herpes vindecă ierburi.
    5 feluri de orez jeleu.
    6 Vindecarea medicamentelor pe bază de plante HPV.
    7 Vindecarea diabetului.
    8 recuperează-ți fostul.
    9 Vraja sarcinii.
    10 cura HTP.
    11 Vindecarea aerului hepatitic.
    12 Covid 19 coronia vires cure.
    13) Tratamentul astmului.

    RăspundețiȘtergere
  3. Este atât de comun: ești îndrăgostit de cineva și vrei să te iubească și el... sau treci printr-o „despărțire” dificilă și vrei ca el sau ea să se întoarcă... sau ești singur și cauți pe cineva special. Totul depinde de ce vrei tu. Dacă ești singur și vrei să găsești o nouă iubire, există o vrajă pentru tine. Contactează-ți acum Dr. Jasper dacă ai nevoie de ajutorul ei în relația ta sau în orice alt caz.
    1) Vrăji de dragoste
    2) Vrăji de dragoste pierdută (fă-l să te iubească din nou)
    3) Vraja divorțurilor
    4) Vraja căsătoriei (fă-l să îți propună / fă-o să accepte propunerea ta)
    5) Vrăji de legare
    6) Diviziuni
    7) Vraja morții
    8.) Vrei să fii promovat în biroul tău
    9) Vrei să-i mulțumești iubitului tău
    10) Loteria
    11) opriți avortul spontan / rămâneți însărcinată
    12) vrajă magică (vindecarea acelei boli mortale)
    contactează-o acum, ea are o soluție de durată pentru tine. are 32 de ani de experiență ca practicantă de magie alb-negru, Tarolog, Runemeister (manta, magie runică, amulete, amulete, talismane), este cea mai bună!
    gmail: doctorjaspermagic@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  4. Viața vine cu experiențe diferite. Nu știu ce experiență aveți, dar aceasta este mărturia mea scurtă, sunt fericit să scriu asta pentru că am din nou pace în căsnicia mea și totul datorită unui om grozav numit Dr Ogun Omo, el este un puternic vrăjitor care ajută la concilierea disputei dintre mine și soțul meu cu o vrajă de dragoste, soțul meu a plecat de acasă și locuiește cu o altă femeie timp de 7 luni fără să aibă grijă de mine și de fiica noastră de 4 ani, financiar sunt bine dar am nevoie de îngrijirea blândă a un bărbat, îl implor să se întoarcă acasă de mai multe ori, dar nimic nu iese, chiar i-am rugat-o pe sora lui mai mare să mă ajute să-l implore, ceea ce nu a mers. Așa că într-o zi am citit o mărturie a unei femei care a descris modul în care doctorul Ogun Omo a ajutat-o ​​să-și oprească soțul să divorțeze de ea cu o vrajă de dragoste, așa că i-am luat legătura și i-am explicat problemele mele, el mi-a spus ce este necesar pentru vraja de dragoste. și am făcut-o, după 48 de ore, soțul meu s-a întors acasă cerșindu-mi iertare, așa că așa a fost salvat căsnicia mea. Dacă aveți nevoie de ajutorul lui, nu ezitați să-l contactați pe e-mailul său: ogunomospellcaster@gmail.com pentru orice problemă care vă deranjează inima și le va rezolva pentru dvs.

    RăspundețiȘtergere
  5. După 3 săptămâni de despărțire, încă mi-am iubit soțul și mi-am dorit înapoi. Soțul meu a divorțat de mine pentru că a cunoscut o femeie mai tânără la serviciu. După 17 ani de căsnicie nu i-am putut da soțului meu un copil și, deși nu era vina mea, l-am apreciat pentru că a avut răbdare cu mine mulți ani. I-am explicat doctorului Ilekhojie toate problemele mele și mi-a promis că mă va ajuta dacă sunt serios și sunt dispus să am încredere în el. Doar în 72 de ore, soțul meu a condus kilometri kilometri până la casa noastră și a întrebat dacă putem să ne întoarcem împreună și să ne împăcăm. Mi-a explicat cât de nenorocit a fost în ultimele săptămâni și a cerut să se mute acasă. Sunt fericit că dragostea vieții mele s-a întors și lucrurile se îmbunătățesc. Discutați cu Dr. Ilekhojie pentru orice ajutor. Contactul lui WhatsApp: +2348147400259 sau e-mail gethelp05@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu pot să cred că acest om este atât de real. Nu pot să nu depun mărturie despre lucrurile bune pe care le-ați făcut pentru mine. Ți-am prezentat pe cineva cu încredere 100% și ea tocmai m-a sunat că a sunat soțul ei să anuleze divorțul și în drum spre casă. Cred că, cu încredere și transparență, ești capabil să rezolvi orice problemă. Îți mulțumesc Dr. Ilekhojie pentru ajutor și sfaturile părintești. Căsătoria mea, care aproape s-a încheiat, a fost readusă la viață datorită ajutorului tău. Sunteți victima oricăror eșecuri în căsnicia sau relația dvs., contactați-l pe dr. Ilekhojie pentru ajutor Sunați/scrieți un mesaj la +2348147400259 sau trimiteți un e-mail la: gethelp05@gmail.com

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...